Matektanárként Ausztriában

Matektanárként Ausztriában

2018.02.13

2018. február 13. - István123

Húshagyókedd van, ami félhivatalos ünnepnap itt Vorarlbergben. Nincs benne a naptárban, de sok üzlet csak délelőtt tart nyitva és az iskolákban sincs egész nap tanítás. Ez alól az én iskoláim sem voltak kivételek, mindkettőben csak az első három óra volt megtartva, utána hazamehettek a diákok (akik egyébként többnyire jelmezben jelentek meg ma, csakúgy, mint a tanári kar nagyrésze). Holnap hamvazószerda, kezdődik a nagyböjt.

Más téma: ma a telefonom képei között találtam egy fotót még november végéről. Egy vers (illetve dalszöveg) van rajta, amit a végzős osztályom írt a táblára még annak idején. Íme:

img_20171127_114826_1_vers_marienberg_3a.jpg

Matekvers / Matekdal

Prózai fordításban nagyjából így hangzik:

 

Matekdal 3a

 

A matek sok örömet szerez, ezért aztán tényleg rákapcsolok.

A linerás optimlizálást nekem találták ki, ezért is vagyok én a matek-király.

Aki a pénzügyi matematikát nem tudja, annak tényleg főhet a feje.

Az integrál és a differenciál között folytonosan nő a potenciálom.

Aki az egészet nem érti, menjen Baksához.

Érted?

 

 

 

süti beállítások módosítása