Matektanárként Ausztriában

Matektanárként Ausztriában

2019.02.19.

2019. február 19. - István123

Elkezdődött a második félév, eddig különösebb esemény nélkül, hacsak nem számítjuk a tegnapi első órámat az esti tagozaton. Ez az esti tagozat egy Lehre und Matura elnevezésű, érettségire felkészítő kurzus, duális rendszerű szakmunkásképzésben résztvevőknek. Már tanultak matekot az elmúlt időszakban, én a differenciálszámításnál vettem át őket. Tegnap ennek megfelelően az egyszerűbb deriválási szabályokat gyakoroltuk. Nem nagy csoport, nincsenek még húszan sem. Hirtelen ötlettől vezérelve úgy döntöttem, hogy kölcsönös tegeződést ajánlok fel nekik. Örömmel el is fogadták, bár úgy vettem észre, hogy az óra nagy részében kerülték a rám vonatkozó személyes névmások használatát, amiből kiderülhetett volna, hogy magáznak vagy tegeznek. Kíváncsi vagyok, hogy hogyan alakulnak a dolgok ezen a kurzuson. Az előző jól végződött, ott végülis mindenki leérettségizett így vagy úgy az első alkalommal, még tavaly májusban.

Holnap pedagógiai értekezlet a Riedenburgban, és lesz egy külön kis gyűlése a matematikai munkaközösségnek is.

süti beállítások módosítása